Wat iedereen verwachtte: Goeiemoggel wint Gouden Loeki 2007

Soms is het moeilijk raden, soms makkelijk. Deze keer was de winnaar een beetje een anti-climax. 'Goeiemoggel' van KPN van bureau N=5 werd gisteravond door het Nederlandse publiek gekozen als leukste, origineelste commercial van 2007 en kreeg de Ster Gouden Loeki. Volkomen terecht natuurlijk. Prachtige overwinning, prachtige reclame voor reclame. En dat kan de reclame goed gebruiken in een periode waarin iedereen -vooral in Den Haag- de mond vol heeft van reclame- beperkingen. Maar wie zou nummer twee worden? Dat vroeg iedereen zich in het Amsterdam Convention Centre af. Unox met Jan Vayne (bureau TBWA) dus. Op de derde plaats eindigde Cipier van Centraal Beheer Achmea (DB Amsterdam), op de vierde Kalkoengebraad van Albert Heijn (TBWA). Vijfde tenslotte werd Ambulance van Centraal Beheer (ook van DDB). Goeiemoggel is de opvolger van Acupunctuur van Centraal Beheer, vorig jaar Gouden Loeki-winnaar. 

 

Lees ook:Goeiemoggel/KPN Loekiwinnaar november, Jan Vayne/Unox oktober
Lees ook:‘Acupunctuur’ van Centraal Beheer wint Gouden Loeki
Lees ook:AH, Jumbo, Centraal Beheer, Fiat, Interpolis, KPN, Heineken, WNF en Unox in finale Ster Gouden Loeki 2015, online stemmen gestart
Lees ook:Centraal Beheer wint Gouden Loeki/april – vóór spots Cup-a-Soup, AH
Lees ook:Online stemmen op Gouden Loeki favorieten van top-10 mogelijk tot 18 januari

2 reacties op “Wat iedereen verwachtte: Goeiemoggel wint Gouden Loeki 2007

  1. Agnes

    De leukste!
    Van Harte Gefelibsiteerd!

      /   Beantwoorden  / 
  2. Tinus

    Verwachte is met 1 T

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.