Internetmarketing: zelf op de film bij Triodos Bank!


Wie is die mysterieuze financier van dat nieuwe ”kunstgebouw”, dat door Hanneke Groenteman herself wordt geopend? En: hoe je zelf als sponsor omsterfelijk kan worden. Bezoek deze site en ervaar -en oordeel over- dit staaltje internetreclame van Triodos Bank. Dat speciaal voor kunstminnende beleggers het eerste door de overheid erkende culturele beleggingsfonds van Nederland introduceerde.


Triodos Cultuurfonds is het eerste beursgenoteerde beleggingsfonds dat zich richt op de financiering van projecten in het belang van de Nederlandse podiumkunsten en musea. Vandaar de campagne, ook op internet.

Iets meer over die bank. Triodos Bank is een onafhankelijke Nederlandse bank die de ontwikkeling van duurzame energiebronnen, biologische
landbouw, kunst en cultuur, natuur- en milieubescherming financiert. Daarnaast zet
de bank de bancaire kennis in op het gebied van
ontwikkelingssamenwerking. Er zijn ook vestigingen in België, het Verenigd Koninkrijk, Spanje en een agentschap in Duitsland.

Lees ook:We moeten gaan beleggen van Triodos Bank, ja, beleggen!
Lees ook:Van het oude klein naar het nieuwe groot met Triodos Bank
Lees ook:Uw geld kan wereld veranderen zegt ASN Bank in campagne
Lees ook:Vieze man in advertentie voor nieuwe Museummaanden
Lees ook:Bedrijven gevraagd om deelname in BioFuel-program KLM

Eén reactie op “Internetmarketing: zelf op de film bij Triodos Bank!

  1. Julian van Os

    Fantastisch; erg origineel en het grijpt je omdat het zo persoonlijk is.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.