Slimme afvalmethode in de reclame van cardioloog dr directeur Leonard Hofstra

Krachtige verleider, deze advertentie in de wakkere krant vandaag. Betrouwbaar open gezicht,  Dr, cardioloog, directeur. Wat wil je nog meer. Moet mensen met afAfvallen Hofstravalvoornemens werven voor wat nu al, rijkelijk vroeg zou je zeggen, ‘De succesvolle afvalmethode van 2016‘ wordt genoemd. Leonard Hofstra is de naam (KLIK erop om advertentie desgewenst te vergroten). De Telegraaf werkt nauw met hem samen, via het wekelijkse bijlage, magazine Vrouw, en neemt deze teaser-campagne voor zijn rekening. Waarin dus niets inhoudelijks wordt gezegd over ‘de’ nieuwe methode. ”In het nieuwe jaar begint de VROUW Lekker in je vel-challenge”, zegt de site.
”Oftewel: slanker, fitter en gezonder worden met behulp van de SLIM-methode van Dr. Hofstra.” De cardioloog en directeur van Cardiologiecentrum Utrecht, ontwikkelde de Succesvolle Lifestyle Interventie Methode (SLIM), aldus nog steeds de site. De advertentietekst vandaag: ”Goede voornemens voor 2016; afvallen, meer sport en, ontstressen, stoppen met drinken. We kennen alle clichés wel. Wat we eigenlijk willen is een gezonder leven. Fit door het leven, geheel in balans.Dé methode van 2016 is geïntroduceerd door Cardioloog Dr.Hofstra. Hiermee gaat u al uw goede voornemens inlossen. Het resultaat? Écht gezonder leven, minder stress, goed slapen, beter eten én afvallen.” Lees meer  hier. En: succes! ;-) .

Lees ook:Slikkers, blowers, zuipers en gokkers welkom bij Trubendorffer zegt advertentie
Lees ook:René Froger gaat afvallen in de reclame van XL-S Medical-pillen
Lees ook:WeightWatchers opent strijd tegen dieetboeken met vuilniswagen
Lees ook:Goede voornemens van reclamemakers belicht in column Dick van der Lecq
Lees ook:Het is Blauwe Maandag, maar alleen Denksport haakt in

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.