Ook Kruidvat mengt zich in reclame-strijd over huismerken

Kruidvat geen verschilKruidvat bleef lang stil na de -nog steeds voortdurende- agressieve Ook lekker-campagne van Lidl, die ons moet overtuigen dat hun huismerken niet minder goed zijn danwel even goed smaken als de welbekende A-merken. Want Kruidvat verkoopt immers ook eigen merken, naast A-merken. Waar Lidl trouwens alleen maar eigen merken in de schappen heeft liggen. In alle stilte zijn bij Kruidvat deze ‘Ik merk geen verschil‘-affiches over de eigen merken met een knipoog in de vormgeving namelijk in de winkels verschenen (KLIK op poster om wat te vergroten).

Lees ook:Etos frontaal in prijzenstrijd met Kruidvat onthult reclamefolder
Lees ook:Mysterieuze ‘Waar kies jij voor?’-adverteerder blijkt Lidl dat A-merken Jumbo aanvalt
Lees ook:Dirk’s A-merken, Prijs Checkers en de Consumentenbond
Lees ook:Nu ook Calvé, Becel, Glorix, Unox en Robijn te koop bij Aldi meldt buitenreclame
Lees ook:Met ‘laagste prijs’ mengt ook Action zich in A-merken strijd

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.