Dirk tot Jumbo: ‘Goedkoper zijn dan AH en C1000 niet zo moeilijk’

Supermarktketen Dirk, met in het kielzog Bas en Digros, reageert vandaag slim in de krant op de aanval van Jumbo op C1000 en vooral Albert Heijn. In een bescheiden, maar toch goed de aandacht trekkende advertentie zeggen: ‘Beste Jumbo, goedkoper zijn dan AH en C1000 is niet zo moeilijk. Maar goedkoper zijn dan Dirk, Bas en Digros is een heel ander verhaal.‘ Ze verwijzen daarbij naar een onderzoek van de Consumentenbond van juni 2009 (dus nog te verschijnen?). De slogan van de drie supers is dan ook Haal het bij de goedkoopste! Het wachten is dus nog steeds op reactie-advertenties van C1000 en Albert Heijn. Zwijgen is natuurlijk toegeven dat de A-merkprodukten bij Jumbo (een stuk) goedkoper zijn …

Lees ook:A-merk-oorlog: Dirk en Jumbo samen tegen AH, C1000 en Super de Boer
Lees ook:Aanval Dirk op laagste prijs-garantie van Jumbo
Lees ook:Jumbo neemt Albert Heijn op de korrel (’10% goedkoper’)
Lees ook:Lidl-reclame jubelt over groente-oordeel Consumentenbond
Lees ook:‘Dirk véél goedkoper dan Albert Heijn’ zegt Dirk-advertentie

0 reacties op “Dirk tot Jumbo: ‘Goedkoper zijn dan AH en C1000 niet zo moeilijk’

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.