Action zet reclame in voor ‘beste winkelketen’-prijs

ActionHeel wat anders, deze reclame-uiting van Action. Een keertje geen saaie opsomming van de laatste aanbiedingen. Nu gaat de succesvolle prijs niet voor de laagste prijs, maar voor de hoogste, de Hoofdprijs, haha. De prijsvechter met slogan ‘De grootste in kleine prijzen‘ won al publieksprijzen in de categorieën ‘Warenhuis’ (huh?) en ‘Speelgoed’ in de jaarlijk door ABN-Amro gesponsorde Beste Winkelketen van Nederland-competitie. De nog te vergeven hoofdprijs is, what’s in a name, voor de Beste Winkelketen van Nederland. Daarvoor kun je hier stemmen. Maar Action zegt ook in de advertentie, die ik de afgelopen week in de dagbladen van De Telegraaf aantrof (KLIK erop om wat te vergroten): ”Wij zijn trots op deze awards, maar nog trotser dat u bij ons winkelt.”

Lees ook:Dank je wel-advertentie van Action voor Beste Winkelketen-prijzen van consument
Lees ook:Pearle slaat met beste optiek-prijs terug tegen Specsavers
Lees ook:Stem voor je favoriete winkelketen en win misschien prijs
Lees ook:Met ‘laagste prijs’ mengt ook Action zich in A-merken strijd
Lees ook:Aantal inzendingen voor Dagbladgoud-reclameprijs stabiel gebleven

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.