KPN biedt excuses voor e-mail ellende aan in advertentie

Twee miljoen maal excuses.’ Nadat KPN-klanten vrijdag en zaterdag geen gebruik konden maken van hun email en alles weer hersteld lijkt biedt de telecommer vandaag in de dagbladen netjes haar excuses aan voor de bezorgde overlast.  Die nodig was als voorzorg om de veiligheid van de gegevens te waarborgen, zegt het bedrijf. En, belangrijk: in de advertentie adviseert KPN klanten om vandaag nog het wachtwoord te veranderen. Claims voor geleden schade kunnen vanaf vanmiddag(!) naar een speciaal formulier op de website worden gestuurd. Klik door naar de overlees voor de hele advertentietekst.

De tekst onder de kop ‘Twee miljoen maal excuses‘ boven de KPN-advertentie in de kranten vandaag luidt:
“Beste KPN klant, uw KPN mail was afgelopen vrijdag en zaterdag een tijd uit de lucht. Dit was uit voorzorg om de veiligheid van uw gegevens te waarborgen. Voor u en twee miljoen andere KPN klanten was het heel lastig en vervelend. Daarvoor willen we graag onze excuses aanbieden.
“Inmiddels heeft u weer toegang tot e-mail en webmail. Het is nu vooral belangrijk om zelf uw wachtwoord te wijzigen. We adviseren u om dat vandaag nog te doen. Dat kan alleen vanaf uw computer thuis of op de zaak. Op kpn.com vindt u de instructies en nog veel meer informatie. We zijn ons ervan bewust dat de gebeurtenissen van de afgelopen dagen tot overlast hebben geleid. We vragen niet om uw begrip, maar vinden het wel belangrijk om te zeggen dat we op de eerste plaats aan de veiligheid van uw gegevens hebben gedacht.
“Aan klanten die denken dat zij directe financiële schade hebben geleden door het uitvallen van hun e-mail, kunnen dit vanaf maandagmiddag kenbaar maken via een speciaal formulier op kpn.com.
“Nogmaals onze excuses. En vergeet niet uw wachtwoord te wijzigen.”

Lees ook:Excuus-advertentie KPN over Franse mobiele storing
Lees ook:Excuses Vodafone-topman Rob Shuter in advertentie
Lees ook:Expert maakt reclame met hulp aan klanten failliete it’s
Lees ook:Privacy-gevoelige proef gepland: ING biedt adverteerders inzicht in klantgedrag
Lees ook:Samengevoegde bottelaars Coca-Cola in de reclame en naar de Amsterdamse beurs

0 reacties op “KPN biedt excuses voor e-mail ellende aan in advertentie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.