Samengevoegde bottelaars Coca-Cola in de reclame en naar de Amsterdamse beurs

Weer Eens Wat Anders In De Reclame vandaag: de Europese bottelaars van het Amerikaanse Coca-Cola concern die vanaf vandaag zijn genoteerd aan Coca bottelaars beterEuronext, de Amsterdamse effectenbeurs. Bijgaande advertentie prijkte trots op de achterpagina van De Telegraaf vandaag (KLIK erop om wat te vergroten). ‘Op de toekomst’ wordt erin geproost, ‘En op een nieuwe en sterkere Europese bottelaar!‘ Bovendien wordt ‘speciaal voor onze fans’ twee open dagen aangekondigd voor de Cola-fabriek in Dongen. De NRC kopt: ‘Vanaf vandaag kan er aan het Damrak gehandeld worden in de grootste colaproducent ter wereld’, zie het achtergrondartikel erover hier. Onder meer over de beoogde kostenbesparingen. De tekst bij de advertentie van vandaag: ”Onze flessen mogen door de jaren heen zijn veranderd, ons commitment aan Nederland is datniet. Zo hebben we de afgelopen jaren €245 miljoen geïnvesteerd in onze productievestiging in Dongen, waar zo’n 85% van alle dranken die we in Nederland verkopen, wordt geproduceerd. We blijven gericht op de toekomst, want door onze Europese bottelaars samen te voegen, creëren we een nieuwe en sterkere onderneming. Bovendien kunnen we vol trots melden dat we vanaf vandaag een notering hebben aan Euronext, de Amsterdamse effectenbeurs. Jaarlijks dragen we met onze activiteiten zo’n €1,3 miljard bij aan de Nederlandse economie*. En dat willen we graag blijven doen. Wil je bij ons langskomen? Op 28 en 29 juni aanstaande openen we, speciaal voor onze fans, de deuren van onze fabriek in Dongen. Meld je snel aan op WelkombijCoca-Cola.nl/registeren.
In de kleine lettertjes verticaal links op de advertentie  wordt het sterretje in de tekst verklaard. Er staat: ‘*Onderzoek uitgevoerd door Prof. Ethan B. Kapstein en Steward Redqueen in opdracht van Coca-Cola. Publicatie: juni 2015.’

Lees ook:Sponsors ook als fans blij met kampioenschap PSV meldt advertentie
Lees ook:Philips trots op PSV als oprichter en als fan meldt inhaak-advertentie
Lees ook:Kampioenschap PSV ook gevierd met ‘Trots op’-advertentie van de sponsors
Lees ook:Ajax vrouwen- èn herenvoetballers in Aegon-advertentie
Lees ook:Voor 4G-ervaringen verwijst T-Mobile Zakelijk naar business partners in advertentie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.