Wat TUI met je doet ontdekten De Opportunisten

Opportunisten TUI Stemmig muziekje, een variatie op Beethoven’s 5 Secrets. Van The Piano Guys. Maar dan even schrikken, een soort Shrek komt in beeld. Moet ons helpen vertellen dat o.m. Arke en Holland International helaas zijn verworden tot de ‘Discover your smile‘ reisgigant TUI, met hoofdkantoor in Duitsland. Maar hier hanteren ze die Nederlandse slogan ‘Ontdek wat TUI met je doet.’ En dat is heel wat, constateren De Opportunisten, reclamewatchers van formaat. Zie bijgaande tekening maar van reclame-cartoonist Frank Pels (KLIK erop om tevergroten waardoor-ie goed leesbaar wordt). De Opportunisten is, in Pels’ eigen woorden, een ‘ietwat baldadige, speels-kritische’ striplog over reclame en media die vanaf begin dit jaar exclusief op deze site Reclamewereld verschijnt. De gepubliceerde strips zijn allemaal te vinden als je helemaal rechts boven op De Opportunisten tikt bij de zoekfunctie. Frank Pels is, eervol, een Legend van de Vea, de vereniging van reclamebureaus, vanwege zijn verdiensten voor het vak. Zijn eigen weblog De Opportunisten bevat nu columns en gedichtjes in plaats van strips.

[PS] Leuk blog, Reclamewereld? Like ons dan HIER graag.

 

 

Lees ook:Over die zeehond van de Belastingdienst willen De Opportunisten ook wel wat kwijt
Lees ook:Die man in de beha’s van Mora-spotje & De Opportunisten
Lees ook:Spotje Gerard Joling voor Simpel tergt De Opportunisten
Lees ook:Dat ‘aandeel in elkaar’ van de Rabobank getest door De Opportunisten
Lees ook:Groen en geel ergeren De Opportunisten zich aan dat Qurrent-spotje over die blauwe man

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.