De chirurg ziet eigenlijk niets geks in Weekend-spotje van Pearle

Ik zie eigenlijk niks geks.’ De man die dat zegt moet in het echt ook in het ziekenhuis werken, zó goed gecast. Onze Opportunisten vinden ze maar flauw, die spotjes van Pearle, maar ik kan er wel om lachen. En deze actie van de 5x achtereen winnaar van

de ‘Beste Winkelketen van Nederland’-award is in ieder geval verre van flauw. Het spotje werd weer gemaakt door reclamebureau TBWA\Neboko.

Lees ook:Dank je wel-advertentie van Action voor Beste Winkelketen-prijzen van consument
Lees ook:Gouden Loeki winnaars voorronde AUGUSTUS: Suzuki, KPN en ABN Amro
Lees ook:Walk-in fridge/Heineken winnaar Gouden Loeki 2009
Lees ook:Kon. Landmacht wint prijs Beste Radio Commercial 09 (van RAB)
Lees ook:Van Amstel tot Unox: tien winnaars vierde kwartaal Ster Gouden Loeki 2015 bekend

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.