Luiaard Aart moet wijken voor Willem de Mammoet in nieuw spotje Hoyhoy

 ‘Bye bye tegen het oude en Hoyhoy tegen het nieuwe’ -ga met je tijd mee en verander- is de boodschap van bijgaande nieuwe commercial. Hiermee beoogt onafhankelijke vergelijkingssite voor verzekeringen de barrières in deze markt te doorbreken, door het gemakkelijker te maken om verzekeringen te vergelijken en af te sluiten, aldus vaksite Adformatie over de nieuwe commercial, waarin de irritante

Aart de luiaard wordt verruild voor Willem de Mammoet. Die, in tegenstelling tot zijn soortgenoten, nog springlevend is. Maar ook deze, door een andere combi gemaakte commercial, lijkt het niet te worden. Ik moest even denken aan het ‘Hallo’ van Jumbo. Ook reaguurders op Adfo zijn niet onder de indruk van Willem. ”Sorry, ik vind het niks” somt Henri Gentis de gevoelens op. De tv-commercial is gemaakt in samenwerking met creatief bureau VCCP. Het animatiewerk is uitgevoerd door The Moving Picture Company (MPC). Oordeel zelf.

Lees ook:Net als André van Duin gaat Jumbo-gezin zingend de zomer door in nieuw spotje
Lees ook:Peer Mascini exit, wel weer humor in Melkunie-spotje
Lees ook:Kinderen voetballen naar hartelust in Sony TV’s WK-spot
Lees ook:Hoofdrol Willem van Hanegem in EW Groeneveld-spotje
Lees ook:Extreme make-over van de keuken, geregeld door Bud Light

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.