Peer Mascini exit, wel weer humor in Melkunie-spotje

Zegt de man van de afdeling Markoeting: ”Bij Melkunie zeggen wij altijd: ‘Iets nieuws in de wei maakt iedereen blij.” Maar er is meer nieuws dan het nieuwe product Koekvla, want een nieuwe reclame-aanpak. De terugkeer van Peer Mascini was geen succes zei Ernesto Kerkhof, marketing directeur van Melkunie tegen Adfo, ”de eens zo succesvolle campagne was echt op. Hoe briljant die campagne ook was, dan

moet je daar afscheid van nemen (zie Peer’s kortstondige return hier) en de volgende stap zetten. Dat was de opdracht aan Alfred.” Vandaar iets nieuws, en ‘Gemaakt met liefde, gerund door koeien’ is de pay-off van de eerste leuke commercial van dat nieuwe reclamebureau, dat onder meer bekend is van de reclame voor Jumbo en C1000.

Lees ook:Heel andere man met koe in spotje Melkunie Versfilter
Lees ook:Melkunie terug op tv met Peer Mascini en die koeien
Lees ook:Peer Mascini’s Melkunie koe gaat cruisen met bolletjes
Lees ook:Roorda: ‘Inzet van Peer Mascini door Beemsterkaas reputatiepikkerij’
Lees ook:Peer Mascini’s Beemsterkaas-spotje moet van de buis van rechter

2 reacties op “Peer Mascini exit, wel weer humor in Melkunie-spotje

  1. Nielsch

    Wacht even hoor. Ik snap het niet. Als die campagne met Peer Mascini ‘echt op’ was, dan lag dat toch niet alleen aan Peer Mascini? Toch is echt álles hetzelfde gebleven, tot en met de woordgrappen aan toe. Maar dan opeens met een onopvallend mannetje in de hoofdrol. Daarmee is dat probleem dan toch niet opgelost? De tijd zal het leren….
    P.S. Over woordgrappen gesproken: wanneer komt Melkunie met Koeienvla? :)

      /   Beantwoorden  / 
  2. Peerinnetje

    IK WIL PEER! Weg met die rare vervelende kale knakkert!

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.