Dat de terugkeer van Peer Mascini bij Melkunie geen succes was wisten we. De man’s sneue ontboezeming tijdens de Gouden Loeki-show dat-ie melk altijd heeft gehaat moet je vast in dat licht zich. Hier dient zich een heel andere man aan, vooral qua haar, haha, om Melkunie Versfilter ‘Fris en na vers zeven dagen‘ aan te prijzen. Zeg maar de tegenovergestelde man, al dat kan . Leuke commercial met heldere
boodschap. Die extra fijn versfilter zorgt ervoor dat de melk heerlijk fris en vers blijft, aldus Melkunie. Hoe blijft ie zo vers? Zo. Het verantwoordelijke reclamebureau is Alfred.
Lees ook:Geestige Israelische commercial over melk-met-meer-ijzer-erin
Lees ook:Jammer dan, zo lekker, zo op die nieuwe Chocomel Vers bewijst spotje
Lees ook:Melk moet-spotjes voor holbewoners, dus afblijven van bier of fris
Lees ook:Lekkere vakantie gehad? Vraagt WeightWatchers op z’n WeighWatchers
Lees ook:Peer Mascini exit, wel weer humor in Melkunie-spotje
Mooie reclame.
Echter wat een lelijke koe.
Hier was een koe met mooie uier wel op zijn plaats geweest.
Een koe in de droogtijd lijkt echt niet