Jammer dan, zo lekker, zo op die nieuwe Chocomel Vers bewijst spotje

Girl, get me one of these.’ Na die leuke Chocomel Letters van Sinterklaas als nieuwtje, en het schoenzetten bij de vending machine weer aandacht voor het drankje zelf. Nu nieuw is Chocomel Vers. En vertrouw niemand ermee, moet je snel bij zij, want zo lekker &  zo op, is de boodschap van bijgaande nieuwe commercial,

vermoedelijk weer gemaakt door reclamebureau DDB Amsterdam. Nieuwkomer in het koelschap. De site: ”De onweerstaanbare chocoladesmaak van ‘de enige èchte’ nu op basis van verse melk: smaakt lekker licht en fris, om nog vaker van te genieten!” De site wijst overigens door naar de site van ‘Appie’ waar wordt gemeld dat het liter’karton’ daar voor €1,49 te koop is. Waarvan wordt het volgens WikiPedia in het Belgische stadje Aalter in Oost-Vlaanderen gemaakte ‘gewone’ chocoladedrankje -ooit van Nutricia, nu van FrieslandCampina- dan gemaakt? Gepasteuriseerde melk dachten we altijd. Wiki meldt slechs ‘gedeeltelijk afgeroomde’ melk. En van echte Belgische chocola hopen wij natuurlijk ;-) .

Lees ook:Naast Harry doet ook Frans Bromet mee promotie AH’s Appie
Lees ook:Ongewone melkcampagne in de krant: Hoe gewoon is melk?
Lees ook:Chocomel Letters als nieuwste Sinterklaas-reclame
Lees ook:Lekker slurpen en de boze stier in reclame voor Cravendale-melk
Lees ook:Leidseplein verrijkt met Chocomel’s opwarm-abri voor handen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.