In een gezonde financiële wereld ligt macht niet bij de bank zegt Knab

Knab afficheIn een gezonde financiële wereld ligt de macht niet bij de bank…” De eerste campagne van de bank Knab – v/h met slogan Een bank, maar niet zomaar een bank (geen idee wat de nieuwe is, als-ie er al is)- dateert alweer van begin november 2012. Inclusief dat subtiele spotje met die zeilboot en die fles champagne. Hoe gezond de groei sindsdien is geweest na de initiële kritiek op de hoogte van de vaste kosten, geen idee, maar Knab streeft volgens eigen zeggen in ieder geval naar een gezondere financiële wereld. ”Een wereld waarin de macht niet bij de bank ligt, maar bij de consument. Een wereld waarin je weet wanneer je geld kunt besparen of verdienen, en waarin je inzicht hebt in hoe je er financieel voor staat; nu, straks én later.” Links een van de opvallende buitenreclame-uitingen. De campagne is gemaakt door reclamebureau FitzRoy.

Lees ook:Zo werkt de Overstapservice banken-filmpje is knappe reclame van Knab
Lees ook:Uw geld kan wereld veranderen zegt ASN Bank in campagne
Lees ook:Hé, de ASN Bank heeft ontdekt hoe belangrijk geld is in spotje
Lees ook:Online bank Knab maakt reclame voor duurzame telefoon
Lees ook:Spelen met banken in spaarspotje van Leaseplan Bank

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.