Michiel Romeyn parodieert BN’rs in nieuwe Centraal Beheer-spotjes

Voor de nieuwe campagne van Centraal Beheer zullen ‘twaalf bekende Nederlanders’ de komende zes weken een niet-alledaags duo vormen met een medewerker van de verzekeraar uit Apeldoorn, op het ‘meest bijzondere contactcenter van Nederland’. MeMichiel Romeyn Klokldt Fonk Online. Lachen. Lekker parodiëren dus. In bijgaande teaser -dus aandacht opwekkende video voor de publiciteit voordat de èchte te zien zijn- de totstandkoming van de serie die Michiel Romeyn voor Centraal Beheer/Even Apeldoorn bellen maakte. Hij kruipt in de huid van drie van de BN’ers die op het contactcenter zullen gaan werken, namelijk Paulien Huizinga, Hans Klok en Peter R. de Vries. ”Centraal Beheer is trots op haar medewerkers

haar medewerkers die altijd met persoonlijke en gerichte oplossingen voor de klant  komen. (…) daarom staan de mensen van Centraal Beheer in de spotlights. En dan vooral de mensen die dag in, dag uit de klant te woord staan.” Grapt de verzekeraar uit Apeldoorn. De campagne is gemaakt door reclamebureau Pool Worldwide. Meer hier te zien. Lachen dus. Opmerkelijke serie. Entertainment voor de tv-kijker. Niet door het vaste reclamebureau gemaakt. Goed voor de naamsbekendheid van Centraal Beheer. Die al zo groot is, dacht ik. Maar levert dit nieuwe polissen op? Ben benieuwd. En betekent dit dat de ‘eeuwenoude’ slogan Even Apeldoorn bellen gefaseerd wordt gedropt? Ook benieuwd naar.

Lees ook:Open huis voor inbrekers in nieuwe Even Apeldoorn bellen/Centraal Beheer-commercial
Lees ook:Je verzekering inruilen in autoshowroom van Centraal Beheer-spotje
Lees ook:Poll Reclamewereld over terugkeer Even Apeldoorn Bellen-campagne
Lees ook:Centraal Beheer beraadt zich op reclameslogan Even Apeldoorn bellen
Lees ook:Centraal Beheer zoekt waaghalzen voor Even Apeldoorn bellen-campagne

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.