‘Wij zijn de verzekeraar achter de campagnes Even Apeldoorn Bellen.’ Zegt Centraal Beheer Achmea met enige trots, lijkt het, in de toelichting bij dit spotje. Maar een Even Apeldoorn Bellen-spotje is het dus niet. Best aardige poging tot humor, maar heel low budget gefilmd en verre van de klasse van de commercials van de verzekeraar die wij kennen. En die we hopelijk snel weer te zien krijgen. Dit CB-spotje speelt zich af in
de sfeer die iedereen wel kent van het inruilen van een auto. Beheer Centraal Beheer biedt particuliere en zakelijke klanten ‘persoonlijk contact, zekerheid en gemak’ zeggen ze.
Lees ook:Open huis voor inbrekers in nieuwe Even Apeldoorn bellen/Centraal Beheer-commercial
Lees ook:Michiel Romeyn parodieert BN’rs in nieuwe Centraal Beheer-spotjes
Lees ook:Centraal Beheer zoekt waaghalzen voor Even Apeldoorn bellen-campagne
Lees ook:Centraal Beheer beraadt zich op reclameslogan Even Apeldoorn bellen
Lees ook:Poll Reclamewereld over terugkeer Even Apeldoorn Bellen-campagne
Ik moet zeggen dat dit een beetje tegenvalt met de kwaliteit die ik gewend ben van de ‘even Apeldoorn bellen’ spotjes. Ik werk zelf bij een reclamebureau in Amsterdam, en hoe cliché ze ondertussen ook mogen zijn, ze blijven een inspiratie vormen. Dit is hem gewoon net niet. Maar kan toch nog steeds niet wachten op de volgende Centraal Beheer spot