Nissan’s ‘zelf-helende verf’ gedemonstreerd op iPad in spot

Nissan’s zelf-helende verf maakt een auto in veel gevallen krasproof. Dat claimt de Japanse automaker in een boeiende interactieve commercial die te zien was op de iPad editie van het gezaghebbende Britse weekblad The Economist. Je kan er niet omheen, deze advertentie, die je moet swipen om krassen op de afgebeelde auto te krijgen. Mooi krasgeluid ook. De knappe tablet reclame-uiting is ontwikkeld door reclamebureau TBWA\G1 in Parijs. Via Creativity Online.

Lees ook:Archos-tablet bij VaraGids abo meldt advertentie
Lees ook:Iniesta, Thiago Silva en Qashqai scoren in Nissan’s eerste Champions League voetbalspotje
Lees ook:Obama moet zwerfhondje naar Witte Huis nemen zegt Pedigree
Lees ook:Hé, waar is die wasbak nou?? Reclame voor vocht-absorberende doekjes Spontex
Lees ook:Wát staat daar op dat snelweg reclamebord van Pearle?

Eén reactie op “Nissan’s ‘zelf-helende verf’ gedemonstreerd op iPad in spot

  1. Sandra

    Mooie reclame, inderdaad wat origineler. Alleen geloof ik niet helemaal in dit concept.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.