Iniesta, Thiago Silva en Qashqai scoren in Nissan’s eerste Champions League voetbalspotje

Nissan zagen we gisteravond op de buis, is de nieuwe ‘proud sponsor’/automotive van de Uefa Champions League, als opvolger van Ford. De Japanse automaker zorgde meteen voor een interessante kick-off van de Engineers of Excitement-campagne met Andres Iniesta, Thiago Silva en… de Qashqai. Maar ook de GT-R Nismo, ”‘s werelds

snelste productieauto”, en de Leaf, ”‘s werelds meest verkochte elektrische auto”, kunnen rekenen op een CL-optreden, blijkt uit het persbericht. En meer voetbalsterren vermoed ik.

De wereldwijde sponsoring loopt t/m het seizoen, ook van de Supercup, 2017-18. De internationale campagne is ontwikkeld door reclamebureau TBWA en -eervol- geleid door het Amsterdamse bureau United State of Fans\TBWA, ondersteund door TBWA\G1 in Parijs en \NissanUnited.

Lees ook:Peugeot had recordjaar en legt in advertentie uit waarom
Lees ook:Hoe nieuwe Chevy Volt werkt goed uitgelegd in reclamefilmpje
Lees ook:Honda trekt zich terug uit Formule 1- team staat te koop
Lees ook:Matthew Wilder’s ‘Break My Stride’ basis leuk spotje State
Lees ook:Nu ook bakfietsen, drumstellen, Uggs en meer in Gekkenhuis-reclame MediaMarkt

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.