Wat de wereld won dankzij zweet: deo-hommage van Gillette

Don’t let odor stop you.’ Hoe verzinnen ze ‘t… Die mensen van Gillette Odor Shield Anti-Persperant Deodorant. Wat we allemaal niet te danken hebben aan … zweet. Beweren ze. Want dat staat voor hard werken, doorzetten, kortom, voor prestaties neerleggen, de hele geschiedenis door. Dat we het maar weten. Het geheim: Gillette verandert ‘odor into freshness‘ met behulp van ‘BCD’-technologie (vraag me niet wat dat is). En het reclamebureau, BBDO New York, deed graag de rest. Via TIR.

Lees ook:16 uur bescherming en goed gekke reclame van Old Spice
Lees ook:Vraag je pa, niet internet, adviseert promo Gillette na opinieonderzoekje
Lees ook:Grenswacht overmeesterd met stinksok (reclame Ephydrol)
Lees ook:Ryan Lochte zwom minder snel dan in spotje van Gillette
Lees ook:Scheren met nieuwe ‘flexball technologie’ in reclame Gillette

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.