Scheren met nieuwe ‘flexball technologie’ in reclame Gillette

Gilette Fusion ProglideProminent achterop gratis dagblad Metro wordt vandaag reclame gemaakt, zoals de kop al zegt, scheermesjes van Gillette met ‘flexball technologie.’ Wat doet denken aan ballpoints, maar het is toch echt voor scheren, of, zoals Gillette zegt op haar site, ‘glijden over je huid.’ En: nu beschikbaar bij Kruidvat. De kosten van deze reclame-uiting worden vermoedelijk verdeeld. Apart is dat deze Nederlandse site nog steeds gaat over de ‘Baanbrekende mesjestechnologie’ van  het ‘Gillette Fusion ProGlide Power’-scheersysteem, het ‘meest comfortabele scheersysteem ooit’ van de Amerikaanse dochter van Procter & Gamble. Maar de advertentie vandaag meldt dat Fusion ProGlide is ‘herontworpen met nieuwe flexball technologie.’ In de kleinere lettertjes staat dat ‘het scheersysteem maximaal contact* maakt met de gezichtscontouren voor ons beste scheerresultaat.’ En dat sterretje bij contact, meldt een nog kleiner zinnetje linksonderaan de advertentie, staat voor de aantekening ‘Onder Fusion scheerapparaten.’ Misschien handig om die site eens te updaten met de ins en outs van die intrigerende ‘flexball technologie’…

Lees ook:Haal de 007 in je boven adviseert Spectre/James Bond-spotje Gillette
Lees ook:Non toont haar prachtig gladde benen in Gillette-spot (nee niet sexy)
Lees ook:Man in bad, tattoevrouw komt in actie in prachtspotje Gillette Venus
Lees ook:Wat de wereld won dankzij zweet: deo-hommage van Gillette
Lees ook:Roger Federer en Tiger Woods in reclame voor schoenen (lijkt het)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.