Zelfs een ezel kan met deze Kodak een reclamefoto nemen

Kodak, onlangs in het nieuws vanwege het vragen van uitstel van betalingen om ruimte te maken voor een fikse reorganisatie, maakt -of maakte- geregeld leuke reclame-uitingen. Zoals deze met de ezel die geestig een groepsfoto neemt. De uiting is gemaakt door reclamebureau Ogilvy France en won in 2008 een zilveren Leeuw op het internationale reclamefestival van Cannes. Via TIR.

Lees ook:Snoep en limonade tanken als reclame voor Hot Wheels
Lees ook:China’s 1e Grand Prix in Cannes: prachtreclame Samsonite
Lees ook:Ter dood veroordeelde gered door papierwerk in filmpje Amnesty
Lees ook:Reclame Scott-keukenpapier maakt indruk op Nederlandse creatief
Lees ook:Homohuwelijk speelt zich ook af buiten de slaapkamer, zeggen spots

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.