China’s 1e Grand Prix in Cannes: prachtreclame Samsonite

China is er op het internationale reclamefestival van Cannes deze in geslaagd om voor de eerste keer de mooiste prijs, een Grand Prix, te winnen voor de prachtige uiting Heaven and Hell. Die ook nog eens een Gouden Leeuw won in het segment Buitenreclame. Het land won zijn eerste Leeuw in Cannes, een Gouden, pas drie jaar geleden. De koffers-uiting van Samsonite, is als een ontdekkingsreis, met knappe, verfijnde details die het wel en wee van koffers aan boord van een vliegtuig uitbeeldt (klik erop om te vergroten), is gemaakt door reclamebureau JWT Shanghai. “It’s a huge leap forward for China in the festival,” zei Jury-voorzitter Tony Granger, in ‘t dagelijks leven chief creative officer van de internationale, van origine Amerikaanse reclamebureauketen Y&R, volgens AdAge, de Amerikaanse reclame-vaksite.

Lees ook:Terugroepactie VW Golf 1974 wint internationale reclameprijs Cannes
Lees ook:Bekijk de beste buitenreclame-uitingen van Cannes 2011-12
Lees ook:Bleekmiddel met ledlampjes doet de Chinese was stralen
Lees ook:‘Mijn vader is gedood door Ninja’s’ luidt prachtreclame van een bedelaar
Lees ook:‘Met deze ballen kan ik altijd spelen’ (geen voetbalreclame Axe)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.