Geile Kim, loodgieter en dameskoor bellen zich ook al schor

De serie is schier oneindig. Nu bellen Kim Holland, haar loodgieter en een dameskoor zich weer schor in low budget-spotjes van Simpel. Deze telecommer meldt ook dat ze geen kredietcheck doen als je klant wordt. Daar word ik nou schor, zelfs sprakeloos van. Daarnaast kun je gewoon je huidige nummer houden, ook als je nu prepaid belt. ”Bovendien heb je bij Simpel controle over je belkosten met het Belplafond,” zeggen ze. Dat je ‘t maar weet. Bron: rechtstreeks.

Lees ook:‘Kostenman’ Aldi in actiereclame bel- en databundels
Lees ook:Simpel schaft schorre BN-ers af en gaat voor dieren
Lees ook:Gerard Joling opvolger Nick en Simon in campagne Simpel
Lees ook:Hollands nieuwe wenst nieuwjaar zonder nare verrassingen
Lees ook:Nick en Simon zingen als vingerpopjes ‘Rosanne’ in spotje van Simpel

9 reacties op “Geile Kim, loodgieter en dameskoor bellen zich ook al schor

  1. Wouter

    Een van de slechtste, meest irritante campagnes van dit moment. Suf idee en ook nog eens heel slecht uitgevoerd.

      /   Beantwoorden  / 
  2. Redactie, Michael

    @Wouter: Zo, das klare taal. Nu maar hopen voor je dat-ie op de kandidatenlijst voor de Loden Leeuw komt te staan. Ik vond het idee van je schor bellen zelf wel aardig, trouwens. Dat blijft toch hangen. Evenals de telecomnaam Simpel. Over de invulling van dat thema kun je twisten, maar ik heb ook leuke gezien in die serie.

      /   Beantwoorden  / 
  3. katy

    wat een a-sociale reclame van Simpel met daarin Kim Holland, waar gaan we naar toe in deze maatschappij.

      /   Beantwoorden  / 
  4. joanna

    Wanneer zien we eens mooie aantrekkelijke mannen in de reclames, ik vind dat de man al genoeg aan zijn trekken komt. Zie nu ook weer deze reclame.

      /   Beantwoorden  / 
  5. cindy

    hoeveel mannen verkrachten vrouwen, hoeveel mannen botvieren hun lusten op jonge meisjes, ik zou zeggen geil ze nog meer op door zulke reclames kunnen ze lekker opgewonden raken en vaak anderen er mee lastig vallen.

      /   Beantwoorden  / 
  6. adriana

    Een vrouw wordt altijd neergezet als lustobject voor de man, dat blijkt wel weer eens uit deze reclame van Simpel

      /   Beantwoorden  / 
  7. anno

    Wat dacht van je van al die vrouwen die toestemmen om als lustobject in zo’n advertentie te spelen dan? Yoghurt of shampoo reklames met een hoop naakte vrouwen, relevant? We kunnen de scenarist en de reclamecommissie binnen deze bedrijven bekritiseren maar laten we de vrouwen die zo’n rol als lustobject vervullen niet vergeten.

      /   Beantwoorden  / 
  8. adriana

    ja anno daar heb je gelijk in, maar laat ze dan als normale vrouw op tv komen zonder al die make up waar ze uren mee bezig zijn, het is niet de werkelijkheid, en ik denk dat de man dat wel eens vergeet, dat ze zulke vrouwen gaan vergelijken met hun eigen vrouw.

      /   Beantwoorden  / 
  9. Carina

    Is de reclame van simpel met daarin Kim Holland van de buis, althans ik kom deze reclame niet meer in de reclame blocks tegen. Zouden er dan toch meer mensen zijn geweest die dit een a-sociale reclame spot vinden en een klacht ingediend hebben?

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.