Gerard Joling opvolger Nick en Simon in campagne Simpel

Simpel JolinkSimpel strikt Gerard Joling voor nieuwe campagne‘, roept de sim-only telecomprovider trots in het persbericht. Voor de commercials voor de dubbelbundels op radio en televisie heeft de zanger en tv-personality een nieuwe versie van zijn hit ‘Maak me gek’ opgenomen. ”Met Joling geeft Simpel een vervolg aan de zeer succesvol verlopen campagne met Nick en Simon, die resulteerde in

een aanzienlijke stijging van het aantal abonnementen.” Het origineel was in 2007 een enorme hit. Het nummer bereikte zelfs de eerste plaats in de Mega Top 50. Uiteindelijk verbleef ‘Maak me gek’ zestien weken in de hitlijst. Wel een sterk en simpel idee, dat opwarmen van die oude hits. Reclamebureau Alfred is verantwoordelijk voor de tv, radio en outdoor campagne en RLVNT voor de online campagne.

PS Mensen van Simpel: maak ons niet gek, ajb, met al te veel herhalingen deze zomer. Irriteren leidt toch niet tot meer abo’s? Bovendien krijg ik anders De Opportunisten weer achter me aan over die ‘vingerlullen’-campagne van jullie ;-) .

Lees ook:Nick en Simon zingen als vingerpopjes ‘Rosanne’ in spotje van Simpel
Lees ook:Vriendschap met zeeleeuw op proef gesteld in Belastingdienst-spotje
Lees ook:Oppassen met openen! Komt de Samsung Omnia, krijgen we dit …
Lees ook:De Telegraaf komt met waardige opvolger Postbank’s 15 miljoen mensen-spotje
Lees ook:EK voetballers en veel zang in vogeltjesdans-single C1000

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.