Briljante Chrysler 200-commercial gaat vooral over Detroit

´´The Chrysler 200 has arrived. Imported from Detroit.´´ De auto commercials waren vaak ijzersterk, gisteravond tijdens de SuperBowl in de VS. Neem vooral Darth Father van VW die vorige week al te zien was hier bij Reclamewereld. Maar deze van Chrysler is zo totaal anders, veel meer een mini-documentaire en over Detroit valt heel wat te vertellen. ´´Eminem celebrates Detroit.´´ Briljant, in alle opzichten. En met Ememen. Gemaakt door reclamebureau Wieden + Kennedy in de VS, beter bekend als het bureau van Nike. Bron rechtstreeks.

Lees ook:Chrysler trekt reclame Dodge Nitro met geëlektrocuteerde hond terug
Lees ook:Blinde Turkse artiest schildert ‘geheime’ nieuwe Volvo S60
Lees ook:Navy SEALS-spotje bekroond als beste wervingsfilmpje in VS
Lees ook:Nomade en buseigenaar: Heineken’s interessante mensen
Lees ook:Nieuwste Michael Jackson single in spotjes Jeep

5 reacties op “Briljante Chrysler 200-commercial gaat vooral over Detroit

  1. niels

    Bijna. ‘Eminem’ heet-ie. :-) En ik vind hem wel een beetje een anticlimax in dit verder best goeie filmpje, maar dat ligt misschien aan mij.

      /   Beantwoorden  / 
  2. Redactie, Michael

    @Niels: Word ik ook al… Maar dat stónd er toch? ”Eminem celebrates Detroit.”

      /   Beantwoorden  / 
    1. lisa p

      ik denk dat niels bedoelt dat je schrijft “briljant in alle opzichten, en met Ememen”. terwijl deze rapper Eminem heet, niet Ememen.

        /   Beantwoorden  / 
  3. niels

    O, dan ben ik misschien abuis… Maar wie bedoelde je dan, met het zinnetje “En met Ememen”? (achter de zin die jij citeert)

      /   Beantwoorden  / 
  4. Redactie, Michael

    @Niels @lisa p: Ah, had ik even over ´t hoofd gezien, gecorrigeerd, dank.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.