Nieuwste Michael Jackson single in spotjes Jeep

De nieuwe, nog niet uitgebrachte song ‘Love Never Felt So Good‘ van de alweer vijf jaar geleden overleden popgigant Michael Jackson beleeft z’n première… in een spotje. Voor de Amerikaanse Jeep, onderdeel van de Chrysler Group in de VS. De song, die hier kan worden gedownload, is onderdeel van Jackon’s later deze maand te lanceren album Xscape. Het eerste spotje verwijst naar het WK Voetbal in Brazilië. “Jeep is an American icon as much as Michael Jackson is an American icon,” zegt

Chrysler’s Franse marketingbaas Olivier Francois, die tevens verantwoordelijk is voor het Fiat merk binnen het automobielconcern, zo meldt bron AdAge. “Jeep is timeless as much as Michael Jackson is timeless.” Francois was eerder eindverantwoordelijk voor concernspotjes met Bob Dylan, Will Ferrell, Jennifer Lopez, Sean ‘Diddy’ Combs en Eminem. Chrysler greep volgens hem onmiddellijk de enorm kans om Jackson te koppelen aan het merk Jeep. De campagne met het lekkere nummer werd gemaakt door reclamebureau GlobalHue en is (vooralsnog?) alleen in de Amerika te zien. Voor de volledigheid: hier is derde Jeep-commercial met dezelfde song. ‘The new look of summer never felt so good‘, zegt de voice-over steeds aan het eind.

[PS]       Like Reclamewereld? KLIK

Lees ook:Broers bezoeken Michael Jackson Memorial Billboard op ZuidAs
Lees ook:Geestige parodie Bob Dylan’s Chrysler-spot over America
Lees ook:Bob Dylan spreekt in American Pride-spotje van Chrysler
Lees ook:Als een blok hout zo sterk, de Jeep Cherokee Sport (Braziliaanse advertentie)
Lees ook:Zie onze mooie wereld in Jeep Renegade-commercial

Eén reactie op “Nieuwste Michael Jackson single in spotjes Jeep

  1. hm swartberg

    Smakeloze reclame, is er niet genoeg ellende in de wereld. Koop jullie produkten niet meer door zo’n waardeloze, respectloze reclame.
    Hm swartberg

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.