D-reizen geeft gratis vakantie of €350 shoptegoed weg (maar daar moet je dan wel een hoedje voor opzetten)

Was Arke geen Wereldkampioen Last Minute-reizen? Er is een claim-of Last Minute-oorlogje aan de gang dan. Dirk claimt vandaag in de krant met z’n D-reizen  ‘de grootste last-minute aanbieder van Nederland‘ te zijn. Verpakt in een ingewikkeld ogende inhaakadvertentiepagina, die je moet vouwen als hoed en morgen op moet zetten in Schiphol Plaza -en dat niet alleen- om kans te maken op een gratis vakantie of op €350 shoptegoed op Schiphol Plaza. Op die pagina, waarop de vouwen worden aangegeven,

D-reizen hoedje  opstaat verder: ”Vouw een hoed van deze pagina en kom zaterdag 24 juli om 12.00 uur samen met je meest ludieke vakantie-item naar de D-reizen Q-music Party of Schiphol Plaza. Speel het hoedje-op-hoedje-af-spel met de DJ’s van Q-music en win een last minute vakantie.” Kijk op d-reizen.nl/qmusic voor meer info. Werd ondertekend door genoemde drie bedrijven. Hoop dat al hun moeite niet vergeefs is en er ook voldoende mensen naartoe gaan (zag deze advertentie trouwens al eerder in DT).

Lees ook:Tennissende goudvissen in Schiphol-hotel van D-reizen
Lees ook:Voetbal managementspel Eredivisie Pro in de reclame
Lees ook:Supermarkt Plus maakt reclame met een ‘Schoorsteenhoed’
Lees ook:D-reizen zet de Vakantie-stresstest in als reclamegame
Lees ook:Maak van deze krantenpagina confetti en gooi ‘t in de lucht, zegt Qmusic

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.