D-reizen zet de Vakantie-stresstest in als reclamegame

Van Verse Reclame-blogger Gonnie Spijkstra zal D-reizen niet rijk worden. Die heeft maar vier dagen vakantie nodig om bij te komen, blijkt. Van andere potentiële vakantiegangers misschien wel, dankzij hun nieuwe reclamegame, Vakantie-stresstest/KLIK. ”Bij de koffieautomaat heb je rond deze tijd allemaal hetzelfde gesprek: ‘Waar ga jij naartoe op vakantie? En vooral: hoe lang?’ Vervolgens krijg je vaak het antwoord: ‘Nou, ik ga toch altijd tenminste twee weken, want ik heb sowieso een week lang nodig om los te komen van werk.’ Aldus Spijkstra. Om te voorkomen dat je te kort op vakantie gaat, heeft Fitzroy voor D-Reizen de Vakantie-stresstest ontwikkeld. Door middel van ‘echte stress analyse software’ wordt bepaald hoe lang jouw vakantie zou moeten zijn. Je leest of typt mee met objecten die getoond worden en krijgt een stress-score.

Als blijkt dat je meer vakantie nodig hebt dan je daadwerkelijk hebt ingepland, kun je bij D-Reizen kans maken om je (bij D-Reizen) geboekte vakantie te verdubbelen. ”Hopelijk verdubbelen ze ook je vakantiedagen die je daarvoor nodig hebt,” aldus grapt blogger Spijkstra. ”De Vakantiestresstest is een slimme tool om het vakantievolume te vergroten. Alleen… ik heb gekozen voor de test via het toetsenbord. En ik heb een typdiploma. Ik heb volgens D-Reizen maar 4 dagen vakantie nodig. Dus verdubbel ik hem zelf maar.”

Lees ook:De een z’n… D-Reizen adverteert om Oad-gedupeerden te helpen
Lees ook:Tennissende goudvissen in Schiphol-hotel van D-reizen
Lees ook:D-reizen geeft gratis vakantie of €350 shoptegoed weg (maar daar moet je dan wel een hoedje voor opzetten)
Lees ook:Meer seks tijdens vakantie advies in spotje reisbureau
Lees ook:Vakantiegangers de bananaboot in voor spotje Ohra Reisverzekering

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.