Beer en wolven jagen op man (die gelukkig op Timberland loopt)

If you’re not fast, you’re food.” Maar in de reclame wint de mens, gelukkig. In dit geval van de beer, de wolven en het wilde wilde zwijn. Dit spotje ”The Bait” van Timberland, afdeling Mountain Athletics Footwear, wordt vertoond op allerlei media in Europa, en in de VS. En is weer gemaakt door hun nieuwe Britse reclamebureau Leagas Delaney. Zoals eerder gemeld, heeft dit trotse Amerikaanse merk het erg moeilijk, ook in Europa. De opzwepende muziek is de song ”Don’t Give Up” van de band The Noisettes. Via Utalkmarketing.

Lees ook:Na het redden van de aarde, de nieuwe spot over Timberland zelf
Lees ook:Pas op als je de bergen in gaat zonder schoenen van Timberland
Lees ook:Muziek maken op 600 wijnglazen als reclame Škoda Combi
Lees ook:Met Goodyear’s winterbanden kun je over knikkers rijden
Lees ook:Wat veiligheidscamera’s ook opnemen laat Coca Cola zien

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.