Pas op als je de bergen in gaat zonder schoenen van Timberland

Timberland, het bekende Amerikaanse kleiding- en schoenenmerk dat vecht tegen stoffigheid en in ieder geval uit de gratie is bij jongeren, is onlangs van reclamebureau gewisseld. Het nieuwe bureau, Leagas Delaney in Londen, heeft humor geïntroduceerd om de groene boodschap erin te rammen. Via de serie Unexpected Obstacles (zie hun vorige commercial hier). Je moet wel de juiste schoenen dragen in de natuur. De tekst: Wear new Earthkeepers. Made with recycled materials. Or nature might get you back. Zie ook het spelletje op de site van Timberland. Via Utalkmarketing.

Lees ook:Verloren op zee, gered door de natuur (en Timberland)
Lees ook:Na het redden van de aarde, de nieuwe spot over Timberland zelf
Lees ook:De aarde redden: Timberland doet mee en zet Earthkeeper-acties in
Lees ook:Beesten krijgen mensenlippen en zingen dan zó mooi (Kerstspot BBC)
Lees ook:Bomen planten en meer moet steden verlevendigen zegt Strongbow-cider in ‘documercial’

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.