Na het redden van de aarde, de nieuwe spot over Timberland zelf

Timberland, het Amerikaanse outdoor-, kleding- en schoenenmerk, raakte wat in de vergetelheid en heeft besloten het imago op te poetsen. To re-energise, op z'n Engels. En niet alleen maar te hameren op maatschappelijk verantwoord ondernemen -dat doen ze zeker- en te waarschuwen voor wat er allemaal niet mis kan gaan met onze planeet. Zie spotje over dat laatste. De natuurlijk band van het merk met outdooractiviteiten worden nadrukkelijker in beeld gebracht. Timberland heeft het gerenommeerde (Britse) reclamebureau Leagas Delaney ingeschakeld voor een nieuwe campagne, en deze fraaie commercial, Podium, is de kick-off ervan. Opgenomen in het prachtige Canada. Everyone dreams of standing on a podium. This is yours. Zie ook de fascinerende Timberlandsite met game, Unexpected obstacles. Via Utalkmarketing.

Lees ook:De aarde redden: Timberland doet mee en zet Earthkeeper-acties in
Lees ook:Pas op als je de bergen in gaat zonder schoenen van Timberland
Lees ook:Beer en wolven jagen op man (die gelukkig op Timberland loopt)
Lees ook:Met Goodyear’s winterbanden kun je over knikkers rijden
Lees ook:Muziek maken op 600 wijnglazen als reclame Škoda Combi

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.