Reclame-offensief supers Jumbo in De Telegraaf

Jumbo Supermarkten heeft vanochtend groot uitgepakt met een vier pagina's tellende advertentie in De Telegraaf. Hiermee wil de prijsvechter de decembermaand, traditioneel de belangrijkste maand voor supermarkten, inluiden. Zibb.nl: ''Met deze actie willen we de consument onze formule uitleggen en tegelijkertijdhet startschot geven voor de belangrijke decembermaand. We hebben voor de Telegraaf gekozen, omdat deze krant én een landelijke dekking heeft én in West-Nederland zeer sterk is en daar willen we onze groei boeken', zegt commercieel directeur Colette Cloosterman – Van Eerd van Jumbo Supermarkten tegenover Distrifood.nl.

Op de vier pagina's tellende advertentie legt de Veghelse keten aan de hand van enkele voorbeelden de pluspunten (beste service + grootste assortiment x laagste prijs) van de formule uit. Op de vierde pagina kan de Telegraaf-lezer een coupon uitknippen, waarmee hij een gratis chocoladeletter J kan afhalen bij de Jumbo-supermarkten.


 

Lees ook:Jumbo supermarkt start A-merk prijzenoorlog (en vergelijkt met AH en C1000)
Lees ook:Aanval Dirk op laagste prijs-garantie van Jumbo
Lees ook:Jumbo verlaagt niets in advertentie over prijsbeleid
Lees ook:Jumbo neemt Albert Heijn op de korrel (’10% goedkoper’)
Lees ook:Krijgt de 4e Piet bij Jumbo gratis boodschappen in spotje?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.