Een Nijenrode babe was ze, Ariane Inden. Die in 1992 begon met de ontwikkeling van 141 ‘natuurvriendelijke’ cosmeticaproducten in het luxe top segment. En nu ligt ze goed zichtbaar in centraal Amsterdam, op het Leidseplein, op een billboard, haha. Nee hoor. Gewoon een model. Ariane zelf opende de eerste Ariane Inden winkel in oktober 1993. Inmiddels heeft zij meer dan 1000 ‘natuurvriendelijke’ artikelen enworden deze in meer dan 100 winkels verkocht in binnen- en buitenland, meldt de site over het op een bedrijventerrein in Abcoude gevestigde bedrijf. ”Producten, verpakkingen, winkelinrichting, schoonheidsbehandelingen, reclamemateriaal, foto’s, campagnes, etc, zijn door Ariane Inden zelf ontworpen en ontwikkeld.” Dus ook deze campagne, voor het internationale publiek dat er langs trekt, op deze prominente plek in Amsterdam. Ik was er gisteren, op bezoek bij Tommy Hilfiger. En werd even afgeleid, haha. ‘Come by and pick up your free calendar‘, staat onderaan de billboard.
Lees ook:Er wordt ‘levend’ geschilderd op billboard verffabrikant Berger
Lees ook:Kauwgom kauwende billboard van Nederland Schoon
Lees ook:Hoofdrol boerin Annemiek Nass in Boerenland-campagne
Lees ook:Unilever laat Braziliaanse reclamemakers spelen met haar logo
Lees ook:Naaktfoto’s op billboard en tv-spots voor campagne Sanex