Fotograaf Sander Stoepker legt in een aantal foto shoots Nederlanders die zich daar voor opgeven naakt, vaak en profile, in hun favoriete pose vast op de gevoelige plaat. Voor Sanex. Dat meldt Marketing Tribune vandaag. Lief hè? ”Het huidverzorgingsmerk Sanex wil hiermee de aandacht vestigen op de huid van Nederlanders en daarmee op zijn producten.” Iedereen vanaf 18 jaar mag meedoen aan de campagne ‘Jouw huid verdient aandacht‘. De speciale fotoshoots vinden de komende maanden plaats in Groningen, Eindhoven. Rotterdam en Amsterdam. Sanex rolt naar aanleiding van de fotoshoots een landelijke campagne uit bestaande uit onder meer een televisiespot en billboards. Alle Nederlanders die door Stoepker gefotografeerd zijn, maken als zij daarvoor toestemming geven, kans om met hun naaktfoto’s onderdeel te zijn van deze grootschalige campagne. Zo krijgt de huid volgens Sanex de aandacht die het verdient. Aanmelden voor de foto shoots kan via een speciaal ontworpen website. Wanneer de televisiespots en billboards precies van start gaan, is nog niet bekend, aldus, nog steeds MT.
Lees ook:Gewone Nederlanders maken Sanex-reclame op digimasten
Lees ook:Na Bacardi mag Sanex het doen met de pagina’s van Sp!ts
Lees ook:Wel 160 ‘skin to skin’-gezichten op advertentiepagina Nivea
Lees ook:‘Grootste reclamecampagne ooit’ voor Turks Verkeersbureau
Lees ook:Woody Allen krijgt $5 miljoen vanwege reclame American Apparel