Unilever laat Braziliaanse reclamemakers spelen met haar logo

Hier in Nederland brengt Unilever haar logo -zie het verhaal erachter hier- bescheiden, op al haar producten. En ook in reclame-uitingen, wederom bescheiden. Unilever, dan is het goed, moeten ze echter in Brazilië hebben gedacht. Er is daar door reclamebureau Ogilvy & Mather Sao Paulo een interessante tv-campagne is ontwikkeld rond het logo en het bekende vitality-thema van het bedrijf. Zie hoe wordt gespeeld met mensen en (delen van) het logo in de filmpjes Sun, Flower en Bee (laatste in overlees), met namen van mensen die er in optreden en teksten over Unilever (producten) zelf over elk van de filmpjes heen geprojecteerd. Via The Inspiration Room

.

Lees ook:NOC*NSF-sponsor Unilever start corporate campagne OS Beijing
Lees ook:Ik kies bewust-logo: megacampagne voedselbranche
Lees ook:A-merk Ariel in tegenaanval op wasmiddelreclame Lidl
Lees ook:Corendon maakt tadaaa…!-reclame met nieuw logo
Lees ook:Seagate maakt reclame voor wireless harde schijf

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.