Reclame verandert in ‘sponsored content’ legt Jimmy van South Park uit

‘Ridding the World of Ads.’  Jimmy van de South Park-studio’s in de VS legt uit hoe gewone, als zodanig herkenbare reclame verandert in sponsored content, vroeger hier in den lande bekend als sluikreclame. Je herkent ‘t misschien niet als reclame, het lijkt onafhankelijk, maar het is wel reclame. ‘Gewone’ reclame wordt steeds minder effectief, is de gedachte, maar irriteert meer dan sponsored content doet. Tja. Zie ook desgewenst Truth and Advertising van South Park. Wel, lang, 21 minuten.

Lees ook:Van Røde microfoon en boormachine tot Adlblocker en Adlokker
Lees ook:Taxi-oorlog op komst, maar dan om de reclame
Lees ook:SIRE komt met nieuwe site maar zwijgt nog over onderwerp nieuwe campagne
Lees ook:Germanwings houdt wel van wat reclame op zijn vliegtuigen
Lees ook:Geef je boom te drinken vraagt brandweer-reclame

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.