Goeiemoggel-rage uit de reclame haalt redactiekolommen Telegraaf

Wat een commercial allemaal niet kan bewerkstelligen… De droom van een reclameman/ vrouw, wat er nu gebeurt met die Goeiemoggelcampagne voor KPN. We meldden al over deze op en top kantoorhumor, maar nu is zelfs de krant van wakker Nederland wakker geworden en wijdt er een groot artikel aan, op een goedgelezen pagina. ''Goeiemoggel Nederland!'' luidt de kop over deze ''dijenkletser'' van een campagne. Het reclamebureau erachter, N=5, komt alle eer toe, want dat gehaspel met woorden is nog eens relevant ook, als je wilt verkondigen dat KPN een mobiel heeft met extra groot toetsen- bord; makkelijk sms-en dus. ''De heren van Jiskefet en hun juffrouw Jannie kunnen na al die jaren inpakken met hun 'Goeiesmorgs, deze morgen'', Goeiemoggel is de leus'', meldt De Telegraaf. Commercial HIER te zien. Benieuwd of die kreet de Dikke Van Dale haalt, een bekroning op de campagne. En prachtige reclame voor KPN. En voor reclame!

Lees ook:‘Heren, de tijd van goeiemoggel is voorbij,’ mobielwerkenspot KPN
Lees ook:Goeiemoggel rage op kantoor na commercial voor KPN-mobieltjes
Lees ook:Na Goeiemoggel de opvolger van KPN: de Dongel-campagne
Lees ook:Na Goeiemoggel de opvolger van KPN: de Dongelcampagne
Lees ook:Finger Salsa Workout op je toetsenbord: reclame Holland Casino

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.