Na Goeiemoggel de opvolger van KPN: de Dongelcampagne

Na Goeiemoggel kan alles alleen maar tegenvallen, en dat doet dit dan ook. Maar misschien wordt het toch nog wat, je weet maar nooit: de Dongelcampagne van KPN, primair gericht op ondernemers in het mkb. Dongelen staat voor ''razendsnel overal mobiel e-mailen en internetten op een laptop, waar en wanneer je maar wilt, met behulp van de Dongel van KPN.'' Zo dat is tenminste gewone ferme reclametaal. In bijgaand heel kort Mobiel werken. Makkelijk toch?-filmpje Aad, Huug en Antoine, die terug zijn van ‘weggefeest’, wat al bleek in de kranten van vandaag. Je kunt HIER je eigen Dongel Songel maken (en je bestelling plaatsen). Reclamebureaus N=5 en MediaRepublic maakten de campagne.

 

Lees ook:Na Goeiemoggel de opvolger van KPN: de Dongel-campagne
Lees ook:‘Heren, de tijd van goeiemoggel is voorbij,’ mobielwerkenspot KPN
Lees ook:Online bank Knab maakt reclame voor duurzame telefoon
Lees ook:Goedkoop bellen en internet bij Ziggo Mobiel meldt reclame
Lees ook:Vishelden met Funburger in de reclame bij Prinses

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.