Bond FNV gaat via TMF en ROC-site reclame maken bij jongeren

De FNV denkt een een probaat middel te hebben gevonden om in contact te komen met jongeren die steeds minder de noodzaak van een vakbond inzien. De jongeren- tak gaat samenwerken met muziekzender TMF en de website van de regionale opleidingscentra (ROC's), meldt het FD vandaag. Op de tv-zender komt een wekelijks programma over jongeren en werk. En op de website van het ROC kunnen jongeren aanvullende informatie vinden over hun toekomstige baan, mede verzorgd door FNV. 'Wij hebben

interessante informatie over werk voor jongeren. Zij hebben een platform om die groep te bereiken. Vandaar dat we deze samenwerking aangaan', aldus Judith Ploegman, voorzitter van FNV Jong. Het doel is dat jongeren erachter komen wat de vakbond voor hen kan doen. Maar andersom wil FNV ook begrijpen wat jongeren eigenlijk willen. Want dat ontbeert de vakbond nu nog, aldus het FD.

Hoeveel geld de bond uittrekt voor deze nieuwe vorm van sponsoring/zieltjeswinnerij is niet bekend.

Lees ook:Zuid-Afrikaanse jongeren en waarde sport centraal in ‘We Are Who We Become’-infomercial
Lees ook:Miljoenennota: Abvakabo wil bouwen in plaats van slopen
Lees ook:Online reclame voor nieuwste boek A. F. Th. Van der Heijden
Lees ook:Vreemdgaan-site Second Love: SGP klaagt over radiospotje
Lees ook:Aftrap verkiezingscampagne ‘u heeft het voor zeggen’

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.