Zuid-Afrikaanse jongeren en waarde sport centraal in ‘We Are Who We Become’-infomercial

One step towards a revolution‘. En: ‘We are ready.’ Hier de infomercial van een campagne van het Sport for Development-programma van Right To Play Nederland, KNVB WorldCoaches en International Sports Alliance in samenwerking met het ministerie van Buitenlandse Zaken. In ‘We Are Who We Become’ staan vijf Zuid-Afrikaanse jongeren centraal die allen uitdagingen en problemen in hun leven met sport wisten te overwinnen, meldt vaksite Adformatie. De campagne moet het

belang en de waarde van sport in de ontwikkeling van jongeren over de hele wereld onderstrepen. De verhalen zijn vastgelegd in een commercial, vijf videoportretten en een fotoboek. De website We Are Who We Become vormt de spil van de campagne. De films zijn geproduceerd en geregisseerd door Nanno Jiskoot in samenwerking met The Kennedys, het talentprogramma van Wieden+Kennedy Amsterdam (onder meer bekend als reclamebureau van Nike). Jiskoot en The Kennedys hebben samen het creatieve concept ontwikkeld voor de campagne waarna Jiskoot naar Kaapstad is afgereisd om daar de verhalen van Zuid-Afrikaanse jongeren vast te leggen, aldus Adfo. Indrukwekkend filmpje.

Lees ook:Coca-Cola haakt met animatie in op komende WK Voetbal
Lees ook:Finalisten Mission Oympic 2013 gefeliciteerd in advertentie
Lees ook:Gullit helpt biermerk om fans voetbalteams te laten kiezen
Lees ook:Wat een schatten, die katten van zuivelaar Cravendale’s
Lees ook:Op de Copa América levert voetbalsponsor Nike ook spotjes

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.