IKEA experimenteert met interactive site als reclame

Die vertrouwde IKEA-catalogus komt er weer aan. Alleen al in Nederland worden er meer dan 6.1 miljoen verspreid. Dat visitekaartje gaat in 35 landen en 27 talen de deur uit en er worden er meer van verspreid dan van de bijbel. Soms zet de meubelgigant daarnaast commercials of advertenties in de krant in als reclame, maar het kan nog veel moderner. Zie IKEA’s promotionele Zweedse site, een kunststukje met warenhuis-etages, inclusief wat interactiviteit. In ‘t Zweeds, maar goed te volgen.

Lees ook:Ikea maakt effectief reclame op de Keukenhof – met meubelen
Lees ook:Berlusconi’s krant boos om homo-advertentie van IKEA
Lees ook:Veiligheidswaarschuwing drie plafondlampen Ikea gemeld in advertentie
Lees ook:IKEA zegt sorry: vrouwen uit Saoedische catalogus gesjopt
Lees ook:Ikea-advertentie over 204 nieuwe producten in catalogus

4 reacties op “IKEA experimenteert met interactive site als reclame

  1. Michael, redactie

    @Boudewijn: wederom, mooi, ja en ik herken dingen die in die latere site zijn verwerkt. Maar die muziek… Te André Rieu-achtig naar mijn smaak (maar daar kunnen ze in Zweden niets aan doen, haha).
    Excuses voor de late reactie.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.