KPN-advertentie voor ‘Mooiste Contact Fonds’ dat zieke kinderen helpt

KPN Klasse ContactWat doen Voda en T-Mobile eigenlijk aan goede doelen? Medio juli vorig jaar plaatsen we al een KlasseContact-advertentie van KPN, hier weer eentje, gisteren in veel dagbladen te zien. Het draait om een een speciale online verbinding waarmee langdurig zieke kinderen tóch mee kunnen doen. ”Sociaal contact is niet voor iedereen vanzelfsprekend. Al 7 jaar probeert het KPN Mooiste Contact Fonds daar iets aan te doen. Met slimme technologie, duizenden KPN-vrijwilligers en maatschappelijke partners. Zo bouwden we in samenwerking met EDventure KlasseContact: een speciale online verbinding waarmee langdurig zieke kinderen tóch mee kunnen doen, en hun klasgenootjes niet uit het oog hoeven te verliezen.” Meer weten over het KPN Mooiste Contact Fonds en hoe jíj kunt helpen? Kijk op kpnmcf. Wel beetje verwarrend, dat Mooiste Contact Fonds en KlasseContact door elkaar heen gebruiken, en ook nog eens #saampie.

Lees ook:Zieke kinderen: KPN helpt contact maken met de klas
Lees ook:Doortje is weer bij de les dankzij KlasseContact meldt spotje van KPN
Lees ook:Robert ten Brink’s reclame voor Ronald McDonald Kinderfonds
Lees ook:Met een kritische advertentietekst zoekt social netwerk Oranje Fonds financiële steun
Lees ook:Echt contact blijft het mooist bekent KPN in ‘fijne dagen’-advertentie

Eén reactie op “KPN-advertentie voor ‘Mooiste Contact Fonds’ dat zieke kinderen helpt

  1. Gansje

    God, Bewaar Me… een keihard commercieel bedrijf dat een afdeling ‘goede doelen’ heeft, om hun sociale kant te profileren, mag ik een teiltje ?

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.