Ze is ‘gewond, want van de trap gevallen.’ Gelooft u dat ècht?

Duizenden vrouwen vallen dagelijks van de trap. Gelooft u dat nou ècht?”  Duitse vrouwen treden op tegen geweld via deze angstaanjagende maar arty infomercial, gemaakt door reclamebureau Young & Rubicam Frankfurt, voor opdrachtgever BFF. En dat staat voor Bundesverband Frauenberatungstellen und Frauennotrufe (adviesbureau voor vrouwen, ook in noodsituaties). Via Creative Criminals.

Lees ook:Reclame voor een auto van €1.6 miljoen (Lambo Reventón)
Lees ook:Doordenkertje als reclame-uiting uit Israel voor Heinz Hot Ketchup
Lees ook:Voor $1 verkocht: reclamebureau Robert Mugabe geloosd door WPP
Lees ook:Stop het lawaai: scheetreclame geïntroduceerd door fabrikant
Lees ook:Na de Audi gemaakt van draadjes doet Ford het met mensen in spot

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.