Negen bedrijven op reclame shortlists SAN Accenten 2013

De ABC-vakjury van de Stichting Adverteerdersjury Nederland/SAN heeft na een tweede ronde de shortlist bepaald voor de onderscheidingen Adverteerder van het Jaar, het Bureau van het Jaar en het Consistent Accent voor langlopende campagnes. Zo meldt vandaag vaksite Adformatie, waarvan de redSAN accent beeldjeactie in de jury is vertegenwoordigd. De genomineerden voor Adverteerder van het Jaar 2013 zijn (in alfabetische volgorde): Eneco, Jumbo en Terre des Hommes. Op de shortlist voor Bureau van het Jaar 2013 staan: Achtung!, DDB & Tribal Amsterdam en Lemz. Voor het Consistent Accent 2013 zijn in de race: Andrélon, Ikea en KLM. Dezenegen genomineerden presenteren op 13 mei hun cases voor de ABC jury bij Houthoff Buruma in Amsterdam. De nominaties voor de ‘gewone’ campagne-Accenten voor 2013 zijn hier vermeld. De uitreiking van de jaarprijzen van de 25-jarige SAN vindt plaats op donderdag 22 mei 2014 in Studio 21 te Hilversum.

Lees ook:Achtung, DDB Tribal en Etcetera op voor Bureau v/h Jaar
Lees ook:Jumbo, NS, Triodos, Achtung, Alfred, N=5, Andrélon, Calvé-pindakaas en Telfort op voor jaarprijzen Adverteerdersjury
Lees ook:Adverteerders en bureaus strijden om reclameprijzen SAN
Lees ook:Drie longlists SAN’s ABC Accenten bekend gemaakt
Lees ook:Nominaties Adverteerders en Reclamebureaus van het Jaar 2014 bekend

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.