Adverteerders en bureaus strijden om reclameprijzen SAN

De zogenaamde ABC jury van de Stichting Adverteerdersprijzen Nederland (SAN) heeft na een tweede ronde de shortlist voor de drie San Groot Accenten vastgesteld. Voor Adverteerder van het Jaar 2009 zijn genomineerd: Amstel, Bol.com en KPN. en voor (reclame)Bureau van het Jaar 2009: Alfred, Etcetera eSAN Accent beeldjen N=5. De nominaties voor Consistent Accent 2009 zijn: Albert Heijn, Gamma en Unox. Alle negen genomineerden presenteren op 12 mei hun cases voor de ABC jury, die bestaat uit vertegenwoordigers van Adformatie, BVA, San en de externe deskundigen Jempi Moens (Fresh Forward) en Rob Benjamens (Conclusion Communication Architects). Voorzitter van de jury is Gerlach Cerfontaine, oud-topman bij Schiphol. Aldus vakblad Adformatie vandaag. Vorig jaar won de Koninklijke Landmacht het Consistent Accent, TBWA\Neboko werd Bureau van het Jaar en Albert Heijn Adverteerder van het Jaar. De San Accenten worden op 27 mei uitgereikt in Studio 21 in Hilversum.

Lees ook:Jumbo, NS, Triodos, Achtung, Alfred, N=5, Andrélon, Calvé-pindakaas en Telfort op voor jaarprijzen Adverteerdersjury
Lees ook:Nominaties Adverteerders en Reclamebureaus van het Jaar 2014 bekend
Lees ook:Achtung, Alfred, Selmore, Bavaria, Lay’s, LOI, Axe, Calvé en Interpolis genomineerd voor reclameprijzen 2010 van SAN
Lees ook:Longlisten SAN bekend voor Adverteerder, Bureau en Consistent Accenten 2013
Lees ook:Negen bedrijven op reclame shortlists SAN Accenten 2013

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.