Bram Moszkowicz moet en zal een Gouden Loeki winnen (LOI)

Eigenlijk vind ik het behoorlijk over-the-top om er zoveel aan te doen om die Gouden Loeki in de wacht te slepen, maar goed. Het goudkoortsspotje met Bram Moszkowicz, weer gemaakt door reclamebureau N=5, is leuk, en daarom laten we ‘m gewoon zien. Wellicht dat-ie zo vaak rond gaat op internet dat de investering erin wordt terugbetaald, ook als ‘t géén Loeki wordt. De concurrentie is overigens enorm dit jaar. Bram houdt niet van verliezen en doet er dan ook alles aan om dit te voorkomen. Zo wordt de aandacht gevestigd op die erg leuke ‘Aanrijding‘-spotje van LOI/Leidse Onderwijsinstellingen, onderdeel van die prima Nederland wordt steeds slimmer-campagne. Met die enorme knipoog op het beroemde -en klassieke- Vader en Zoon-spotje van de Moszko’s voor Centraal Beheer. Zie ze allebei hier.

Lees ook:Bram Moskowicz moet Even Apeldoorn bellen na LOI-kopie succescommercial
Lees ook:Met LOI wordt Nederland niet slimmer meer, maar moeten we toch doorgoeien zegt spotje
Lees ook:Geestige Israelische commercial over melk-met-meer-ijzer-erin
Lees ook:Het hele spotje: Bram Moszkowicz doet de was met Robijn
Lees ook:Stemmen voor november-nominaties Gouden Loeki

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.