Amstel wint Gouden Loeki in mei, vóór Albert Heijn en Bol.com

De Gouden Loeki, georganiseerd door de Ster, is dé publieksprijs voor de leukste of origineelste commercial van het jaar (let op: die is niet per definitie ook de effectiefste). En met publieks- prijzen voor reclame voelt Reclame- wereld. blog zich natuurlijk verwant. Iedere maand kan men uit 10 commercials de beste drie kiezen die dan worden genomineerd voor de Gouden Loeki Jaarverkiezing over heel 2007. In de net afge- sloten MEI-verkiezing eindigde Amstel/Trucks als nummer één (maker: reclamebureau Doom & Dickson, bovenste plaatje), gevolgd door Albert Heijn/Blind testen (bureau: TBWA Neboko) en Bol.com/ Echt iets voor u als derde (bureau: Etcetera). Ze zijn HIER TE ZIEN.  De Ster is het verkoopbedrijf van de Publieke Omroep. Winnaar in april was Centraal Beheer/Cipier, gevolgd door Cup-a-Soup/Gevangenis en AH/A-merken.

Lees ook:Calvé-pindakaas wint Gouden Loeki in juni, vóór Hertog IJs en Axe
Lees ook:Gouden Loeki 07: kiezen uit tien commercials voor maand juni
Lees ook:McDonald’s wint Gouden Loeki/maart – voor spotjes Pearle en BCC
Lees ook:Centraal Beheer wint Gouden Loeki/april – vóór spots Cup-a-Soup, AH
Lees ook:Gouden Loeki 07: kiezen uit tien commercials voor maand mei

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.