Heinz van de tomatoketchup, nodigt bloggers uit -en ze zijn noch de eerste, noch de laatste met dat briljante idee- om consumenten eigen ketchup-commercials in te zenden. Nou, dan kan je wat verwachten. Deze is geestig en zet dat hele idee van User Generated Content (sorry voor die term) te kakken. En geheime ingrediënten, altijd spannend… Parodiespotje is gemaakt door de KetchupFriends (zie hier meer filmpjes van ze). Maar Adrants's Angela Natividad vraagt zich wel af of die vrienden in het geniep soms verbonden zijn aan Heinz… ''If so, that's a risky brand move that maybe wants rewarding. We'll keep mum about your dark side, Heinz. Don't worry,'' schrijft ze. Leuk.
Lees ook:Johnny Hardstaff’s ‘Dark Room’ in superserie Philips Cinema
Lees ook:Heinz trekt mayo-commercial met kussende mannen terug na kritiek
Lees ook:Ketchup en chocolade helemaal witwassen met Bonuxreclame
Lees ook:Reclamegame van M&M’s: zoek de ‘dark movies’
Lees ook:‘Audi-rijders zijn gek.’ Vriendelijk commentaar op blog VS
Gatver Michael, ik zit aan mijn ontbijt!
Dit soort berichten zal ik er voortaan wat later opzetten, bij voorkeur ‘s avonds laat, want kennelijk minder geschikt voor jeugdige kijkers (:-)
I know these guys. I’ve written more about them here: http://lukejduncan.blogspot.com/2007/08/my-famous-friends-like-heinz-tomatoe.html
Wat is hier erg aan, zelfs mensen met een zwakke maag zouden hier tegen moeten kunnen. Hij zegt alleen welke ingredienten er in ketchup zitten
Sperma schijnt gezond te zijn
Leuke ”campagne” voor je weblog, Jacob, kan ik wel waarderen, mits met mate (:-)