”Ben je betoeterd.” Beter Horen laat zien hoe inhaken hoort, ook buiten de advertentiepagina’s om. De retailer kwam eerder dit toernooi met het Vuvuzela Noodpakket, oranje oordopjes om je te beschermen tegen WK-lawaai. ”Deze gadget is een inhaker op een inhaker, en heeft als één van de weinige een echte, logische link met het merk,” schrijft inhaaksite VerseReclame. Eens natuurlijk. Het vervolg van deze campagne komt in de vorm van een gehoorscan op Schiphol. Woensdagochtend, wanneer de halve finale-toeschouwers terugkomen. De vuvuzela is met een kracht van 115 decibel namelijk zeer schadelijk. Met mobiele hoorscan-apparatuur wordt in enkele minuten beide oren op vijf verschillende frequenties getest. Indien nodig wordt er meteen een advies gegeven. PS En ik hoop van harte dat ze er maandagmorgen weer zullen staan (en weinig geluidsslachtoffers natuurlijk)!!!
Lees ook:Lidl trekt ten strijde tegen voedselverspilling in advertentie
Lees ook:Nederland voorspelt 2-1 winst op Argentinië meldt advertentie ING
Lees ook:Supportersreis naar finale bij winst op EK Voetbal U21 meldt advertentie
Lees ook:Voor hondenliefhebbers, bizar spotje voor MP3 Zune, de ‘iPod-killer’
Lees ook:Veltman, Klaassen, Milik en Younes trekkers in Ajax-reclame voor seizoenskaarten